Reklamácia
REKLAMÁCIA
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 7. a 8. Obchodných podmienok.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
AKO POSTUPOVAŤ
V prípade reklamácie, postupujte podľa popisu nižšie:
Stiahnite a riadne vyplnte reklamačný formulár (k dispozícii na konci tohto článku). Pošlite nám e-mail na adresu info@carfanatics.sk a uveďte dôvod reklamácie. Po prijatí potvrdenia na Váš e-mail, zašlite tovar spolu s reklamačným formulárom a kópiou dokladu o kúpe na adresu:
Torax s.r.o.
Kaštieľna 151/3
045 01 Mokrance
Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte kópiu dokladu o kúpe a riadne vyplnený reklamačný formulár. Vždy prosíme použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru Vás informujeme o stave reklamácie. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.
Formulár pre reklamáciu
Adresát: Torax s.r.o., Kaštieľna 151/3, 045 01, Mokrance, Slovenská republika
Uplatnenie reklamácie
Vyplní Spotrebiteľ |
|
Meno a priezvisko: |
|
Adresa bydliska: |
|
Vyplní Podnikateľ – fyzická osoba |
|
Obchodné meno: |
|
Adresa bydliska / Sídlo: |
|
IČO/Zápis |
|
Vyplní Podnikateľ – právnická osoba |
|
Obchodné meno: |
|
Sídlo právnickej osoby: |
|
IČO/údaj o zápise v Obchodnom registri: |
|
Meno a priezvisko osoby, ktorá koná v mene Podnikateľa – právnickej osoby/funkcia |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): |
|
Popis a rozsah vád tovaru: |
|
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Prílohy:
Dátum:
Podpis: