Vážení zákazníci. Objednávky tovaru, ktorý nie je skladom, vytvorené po 30.11.2018, už možno nestihneme dodať do 24.12.2018. Preto Vás prosíme, zvážte či objednávku vytvoríte. Vyhneme sa tak zbytočným komplikáciam. Ďakujeme za pochopenie. S prianím nádherných Vianočných sviatkov, Váš Carfanatics.sk

Reklamácia

REKLAMÁCIA

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode VII. Obchodných podmienok.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

AKO POSTUPOVAŤ

V prípade reklamácie, postupujte podľa popisu nižšie:

Pošlite nám e-mail na adresu info@carfanatics.sk a uveďte dôvod reklamácie. Po prijatí potvrdenia na Váš e-mail, zašlite tovar na adresu:

Viktor Cirbus
Kaštieľna 151
045 01 Mokrance

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte kópiu dokladu o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru Vás informujeme o stave reklamácie. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

Tento web používa súbory cookie, ktoré nám pomáhajú poskytovať a zlepšovať naše služby. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
Viac informácií